Obsługiwane przez usługę Blogger.

Nowy sponsor polskich skoczków

by - 8:44 PM


 (fot: biznes.newseria.pl)

Popularna marka czekolady ,,Milka'' znana jest wśród sportów zimowych już od 25 lat. W tym roku marka ta rozpoczęła współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim.

W Wiśle mogliśmy zauważyć popularną markę jako jednego ze sponsorów polskich skoków tej zimy. Jest to efekt współpracy jaką nawiązał Polski Związek Narciarski ze szwajcarską marką Milka. Projekt ma opierać się na wspieraniu nie tylko kadry A, ale również na przekazaniu odpowiednich środków na rozwój młodych adeptów skoków w Polsce. Jest to niezwykle ważna współpraca, gdyż nawet wielcy skoczkowie wielokrotnie wspominali o problemach z dojazdami na treningi, ale również z ich przebiegiem. Kampania "Sercem z Naszymi" ma na celu przybliżenie kibicom proces przygotowań do nadchodzących konkursów Pucharu Świata. W sklepach można znaleźć już tabliczki alpejskiej czekolady z wizerunkami skoczków natomiast telewizja wyemitowała reklamy przypominające o naszym nowym sponsorze.
Szwajcarska firma chcąc zrozumieć potrzeby polskich skoczków postanowiła nie tylko wesprzeć kadrę A, lecz także młodych adeptów skoków w Polsce. Już wielcy sportowcy wielokrotnie wspominali o problemach z dojazdami na treningi, ale również z nimi samymi w wyniku braku miejsc do ich odbycia. Milka wyszła temu na przeciw i przekaże środki na rozwój naszego narodowego sportu od podstaw.
Sponsoring podzielono na etapy, a pierwszym z nich jest przekazanie firmowych kasków sportowcom w ponad 20 klubach oraz umożliwienie im dostępu do profesjonalnych sesji z fizjoterapeutami, które będą dostępne w ośrodkach w Zakopanem i Szczyrku. Marka myśli o długoterminowej współpracy dlatego za cel wzięła sobie również profesjonalne wyszkolenie także trenerów kadrowych i klubowych.

Czekoladowa marka od ponad 25 lat wspiera sportowców w ich działaniach. Swoją przygodę ze skokami narciarskimi rozpoczęła współpracą z Martinem Schmittem, a przez ostatnie 3 lata jej ambasadorem był kolejny Niemiec - Andreas Wellinger. Kluczowe dla firmy jest kilka cech, które się z nią utożsamiają tj. delikatność, wiara, miłość do natury i oddanie. Przez ostatnie lata polska kadra skoczków pokazała swoje umiejętności na najwyższym poziomie, wobec tego szwajcarski sponsor postanowił podjąć tę miejmy nadzieję owocną i długą współpracę.

źródło: pzn.pl

You May Also Like

0 komentarze